VAMARIJKE

De assistent die zorrgtdat jij het werk kunt doen wat je het liefste doet.

E-covers maken, mooie formulieren en alles met je logo?

Van huis uit ben ik geen ontwerper. Mijn eigen logo heb ik ook door iemand anders laten maken. Dat geldt voor de meeste van mijn klanten ook. Alleen, dat nieuwe logo blijkt meestal een ‘eigen leven’ te leiden waar je vooraf niet altijd over nadenkt.

Je wilt dat nieuwe logo bijvoorbeeld op je E-book. Sterker, je wilt dat E-book ook wel graag met pagina-nummering, en de kolommen mogen ook wel wat smaller…

En als je dan toch bezig bent:

Je offertes zouden er ook wel beter uitzien als je die voorziet van jouw logo, en standaard je contactgegevens. Net als op je facturen…

Voordat je het weet zit je uren te stoeien met Word, Excell, gratis fotowebsites en allerlei leuke nieuwe toepassingen zoals Canva of Picmonkey!

Prima, zolang je niets beters te doen hebt. Maar ik ontmoet veel ondernemers, juist de eenmanszaken onder ons, die omkomen in al die losse klusjes. Voordat je het weet blijft de helft liggen. Terwijl jij steeds meer klanten helpt, zakt jouw eigen presentatie steeds verder beneden peil. En tegen die tijd dat je je prijzen wilt verhogen, denk je: ‘Nou, misschien kan ik beter even wachten, ik mag mijn eigen materialen eerst wel een wat professionelere uitstraling geven.’

Als je op dat punt zit, mag je mij bellen.

En voor die tijd mag ook!

Want het is toch hartstikke zonde als jouw professionaliteit wordt afgezwakt alleen omdat je niet zo handig bent met de computer, of een bepaald programma?

Zelf heb ik daar toevallig helemaal géén last van. Ik ontdek meestal vrij snel hoe ik ergens doorheen klik, ik druk op tijd op de ‘opslaan’ knop en kan ook altijd de ‘reset’ weer vinden. Als je er één keer handig in bent, red je je met de meeste programma’s wel.

Maar ja, dat is jammer als jij er net iets minder handig in bent. Of als jouw agenda je die tijd gewoon niet geeft. Of als je er bij voorbaat al chagrijnig van wordt.

Met mij heb jij:

  • Meer focus op je werk
  • Meer rust en ontspanning
  • Meer tijd voor toptaken
  • Betere efficiency
  • Meer kansen om te groeien

Mag ik je een suggestie doen?

Gebruik je gratis uur bij mij om zoiets te laten doen. Dan kun je zien hoeveel resultaat jij kunt boeken met een uur van mijn tijd. Je houdt er direct iets moois aan over, en je kunt proeven hoe het voelt om dit soort klusjes ‘over de schutting’ te kunnen gooien.

Goed idee? Bel of mail me, dan kunnen we even iets afstemmen!

  • Jacoline Steegstra

    Jacoline Steegstra

    Om me echt te kunnen focussen op mijn eigen werk als mediator en coach, probeer ik steeds meer werk te delegeren. Ik vind dat best wel lastig omdat ik nogal een control freak ben. Maar aan Marijke kan ik heel veel dingen met een gerust hart toevertrouwen. Ze helpt me met technische vraagstukken van de website, het uitzoeken van informatie waar ik net aan toekom, met het opfrissen van mijn e-book en binnenkort het plaatsen van mijn blogs. Omdat ik vaak vergeet wat ik allemaal kan delegeren, heb ik nu met Marijke afgesproken dat we maandelijks even Skypen, zodat we samen kunnen inventariseren wat ze nog meer voor mij kan doen. Van harte aanbevolen.

  • Margo Ruiter

    Margo Ruiter

    Marijke is een betrokken Virtueel Assistent, zo betrokken dat je niet merkt dat ze virtueel werkt. Ze houdt alles goed in de gaten en trekt je aan je jasje, wanneer je iets dreigt te vergeten. Verder werkt ze zelfstandig en heeft de zaakjes in no-time voor elkaar. Het is prima werken met Marijke, ik raad haar iedereen aan, die een handje extra kan gebruiken, maar niet direct mensen wil aannemen.

  • Jeannette Rijks

    Jeannette Rijks

    Marijke doet wat ze zegt en dat is heel veel, voor een zeer redelijk tarief. Ze heeft me geholpen uit te zoeken welk boekhoudsysteem geschikter kan zijn voor mijn bedrijf en ze heeft daarnaast researchwerk gedaan. Super. snel, efficiënt en betaalbaar. Een aanrader.

  • Nicola Romme

    Nicola Romme

    Marijke neemt mij zorgen uit handen. Doordat ze o.a. mijn facturen maakt heb ik tijd voor marketing en kan ik verder groeien met mijn praktijk. Daar ben ik erg blij mee.

  • Ronald van Domburg

    Ronald van Domburg

    Ik heb Marijke ingeschakeld bij het overzetten van een oude mailinglist naar een nieuw systeem (AWeber). Dat was een klus waar ik erg veel frustratie en stress van kreeg en Marijke heeft dit uitstekend van mij overgenomen. Het is niet gemakkelijk voor een professional om een deel van het werk uit te besteden, maar ik kan het iedereen aanraden: Marijke denkt mee, komt zelf met voorstellen en ideeën en is zeer betrouwbaar. Bedankt Marijke!

  • Pieter van Dijk

    Pieter van Dijk

    “Even jatten (van die reclame): Marijke ontzorgt. Zodat ik me kan richten op de taken die voor mij het meest waardevol zijn. En dat is een heel fijn gevoel. Natuurlijk had ik als ZZP-er ook de bezwaren in mijn hoofd: ik kan het zelf wel (nog wel), ik heb er (nog) geen geld voor… Maar dat is gewoon niet waar! Als ik de tijd die ik bespaar inzet, in de ontwikkeling van mijn bedrijf, netwerken en acquisitie, dan is de investering er zo uit. En Marijke van der Pluijm is daarbij een zeer prettige Virtueel Assistent. Ze is snel, nauwkeurig, en zeer pro-actief. Aanbevolen!”

  • Ronald de Goede

    Ronald de Goede

    Marijke levert goede kwaliteit. Je weet daarnaast wat je aan haar hebt: is helder en vriendelijk in haar communicatie, secuur en snel qua respons. Ze kijkt ook verder dan wat ‘kan’. Kortom: als ZZP’ers geef het me een gerust gevoel dat ze er ‘is’! Dank Marijke!

  • Oscar Bulthuis

    Oscar Bulthuis

    Marijke helpt mij nu alweer bijna een jaar als Virtueel assistent. Ze is pro-actief, doortastend, snel en zeer prettig in de communicatie. Ben je ondernemer of ZZP-er en kom je af en toe handen te kort voor bijvoorbeeld het up-to-date houden van je website of het verzenden van je blog via mailchimp? Tob dan niet langer en vraag of Marijke je kan helpen!

  • Janny van der Laan

    Janny van der Laan

    Marijke heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof de back office op zich genomen. Terwijl ik met verlof was heeft zij er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon doordraaien en ik volledig kon genieten van mijn verlof.
    Marijke zet zich voor meer dan 100% in. Ze volgt niet alleen de opdracht op maar neemt indien nodig ook de extra stappen waar nodig. Ze is serieus en heeft echt hart voor de zaak. Ze is correct, eerlijk en communiceert op een hele nette manier.

  • Ernst Reichrath

    Ernst Reichrath

    Marijke levert goed werk en is zeer op diensttverlening gericht. Heeft een natuurlijke vorm van perfectionisme, die ervoor zorgt dat zij goede resultaten voor haar klant bereikt. Verder is ze prettig om mee samen te werken en schuwt ze humor en echt contact niet. Kortom: inhuren, ze neemt je veel werk uit handen, zodat je zelf dat kunt doen waar je goed in bent.