VAMARIJKE

De assistent op afstand die alles voor jouw bedrijf implementeert!

Techno-stress? Ik help je marketing implementeren

Implementeren bepaalt jouw succes als ondernemer. Als je wel eens een marketingtraining hebt gevolgd die jouw energie gaf en inspireerde, dan weet je direct waar ik het over heb.

Maar juist dat implementeren is zo lastig. Je hebt er de tijd, de kennis en misschien ook de inspiratie niet voor. Al die technische snufjes waarmee je alles tot één systeem combineert, wat een gedoe!

Terwijl je, als je eerlijk bent, wel gelooft dat het wérkt.

Ik heb menig klant geholpen met implementeren. Voor de ene klant installeer ik alleen een opt-in of plaats ik een e-cover. Een andere klant stuurt me wekelijks haar blogartikel, wat ik vervolgens inbouw in een nieuwsbrief. Ik maak het op, voeg illustraties toe, plan het in en zorg voor een laatste check, al dan niet met de klant zelf.

Op die manier heeft zij een nieuwsbrief die wekelijks voor nieuwe contacten zorgt, mensen die interesse tonen in haar bedrijf. Een deel van die mensen wordt klant, maar het kost tijd.

Ik ontmoet veel ondernemers die datzelfde willen.

Maar welke autoresponder moet je kiezen? Hoe zet je dat e-book online? Hoe zoek je de plaatjes bij elkaar of importeer je al je contactpersonen uit je mailinglijst?

Hier kan ik je helpen.

Sterker nog, dit soort dingen doe ik dagelijks en via verschillende systemen. Ik vind er razendsnel mijn weg, omdat ik ze dagelijks gebruik, al die gratis software, WordPress, Mailchimp, Hootsuite en social media.

Met mij heb jij:

  • Meer focus op je werk
  • Meer rust en ontspanning
  • Meer tijd voor toptaken
  • Betere efficiency
  • Meer kansen om te groeien

Wil je wel (veel) aan je marketing doen?

Maar wil je er niet veel tijd aan besteden? Ik help je door dingen uit handen te nemen. Bovendien gebruik ik wél al die handige tools en snufjes. Waardoor ik het ook nog eens vele malen sneller doe dan jij.. dat is wel zo fijn voor de kosten.

Hoe werkt het?

Bel me voor overleg. Koop wat uren bij me in. Met drie uren à € 50,- kan ik vaak bergen werk verzetten! Je betaalt vooruit en ik zorg dat alles klaar komt. Zijn je uren bijna op, dan geef ik een seintje. Planning op basis van beschikbaarheid en in goed overleg, discreet en in vertrouwen.

  • Jacoline Steegstra

    Jacoline Steegstra

    Om me echt te kunnen focussen op mijn eigen werk als mediator en coach, probeer ik steeds meer werk te delegeren. Ik vind dat best wel lastig omdat ik nogal een control freak ben. Maar aan Marijke kan ik heel veel dingen met een gerust hart toevertrouwen. Ze helpt me met technische vraagstukken van de website, het uitzoeken van informatie waar ik net aan toekom, met het opfrissen van mijn e-book en binnenkort het plaatsen van mijn blogs. Omdat ik vaak vergeet wat ik allemaal kan delegeren, heb ik nu met Marijke afgesproken dat we maandelijks even Skypen, zodat we samen kunnen inventariseren wat ze nog meer voor mij kan doen. Van harte aanbevolen.

  • Margo Ruiter

    Margo Ruiter

    Marijke is een betrokken Virtueel Assistent, zo betrokken dat je niet merkt dat ze virtueel werkt. Ze houdt alles goed in de gaten en trekt je aan je jasje, wanneer je iets dreigt te vergeten. Verder werkt ze zelfstandig en heeft de zaakjes in no-time voor elkaar. Het is prima werken met Marijke, ik raad haar iedereen aan, die een handje extra kan gebruiken, maar niet direct mensen wil aannemen.

  • Jeannette Rijks

    Jeannette Rijks

    Marijke doet wat ze zegt en dat is heel veel, voor een zeer redelijk tarief. Ze heeft me geholpen uit te zoeken welk boekhoudsysteem geschikter kan zijn voor mijn bedrijf en ze heeft daarnaast researchwerk gedaan. Super. snel, efficiënt en betaalbaar. Een aanrader.

  • Nicola Romme

    Nicola Romme

    Marijke neemt mij zorgen uit handen. Doordat ze o.a. mijn facturen maakt heb ik tijd voor marketing en kan ik verder groeien met mijn praktijk. Daar ben ik erg blij mee.

  • Ronald van Domburg

    Ronald van Domburg

    Ik heb Marijke ingeschakeld bij het overzetten van een oude mailinglist naar een nieuw systeem (AWeber). Dat was een klus waar ik erg veel frustratie en stress van kreeg en Marijke heeft dit uitstekend van mij overgenomen. Het is niet gemakkelijk voor een professional om een deel van het werk uit te besteden, maar ik kan het iedereen aanraden: Marijke denkt mee, komt zelf met voorstellen en ideeën en is zeer betrouwbaar. Bedankt Marijke!

  • Pieter van Dijk

    Pieter van Dijk

    “Even jatten (van die reclame): Marijke ontzorgt. Zodat ik me kan richten op de taken die voor mij het meest waardevol zijn. En dat is een heel fijn gevoel. Natuurlijk had ik als ZZP-er ook de bezwaren in mijn hoofd: ik kan het zelf wel (nog wel), ik heb er (nog) geen geld voor… Maar dat is gewoon niet waar! Als ik de tijd die ik bespaar inzet, in de ontwikkeling van mijn bedrijf, netwerken en acquisitie, dan is de investering er zo uit. En Marijke van der Pluijm is daarbij een zeer prettige Virtueel Assistent. Ze is snel, nauwkeurig, en zeer pro-actief. Aanbevolen!”

  • Ronald de Goede

    Ronald de Goede

    Marijke levert goede kwaliteit. Je weet daarnaast wat je aan haar hebt: is helder en vriendelijk in haar communicatie, secuur en snel qua respons. Ze kijkt ook verder dan wat ‘kan’. Kortom: als ZZP’ers geef het me een gerust gevoel dat ze er ‘is’! Dank Marijke!

  • Oscar Bulthuis

    Oscar Bulthuis

    Marijke helpt mij nu alweer bijna een jaar als Virtueel assistent. Ze is pro-actief, doortastend, snel en zeer prettig in de communicatie. Ben je ondernemer of ZZP-er en kom je af en toe handen te kort voor bijvoorbeeld het up-to-date houden van je website of het verzenden van je blog via mailchimp? Tob dan niet langer en vraag of Marijke je kan helpen!

  • Janny van der Laan

    Janny van der Laan

    Marijke heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof de back office op zich genomen. Terwijl ik met verlof was heeft zij er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon doordraaien en ik volledig kon genieten van mijn verlof.
    Marijke zet zich voor meer dan 100% in. Ze volgt niet alleen de opdracht op maar neemt indien nodig ook de extra stappen waar nodig. Ze is serieus en heeft echt hart voor de zaak. Ze is correct, eerlijk en communiceert op een hele nette manier.

  • Ernst Reichrath

    Ernst Reichrath

    Marijke levert goed werk en is zeer op diensttverlening gericht. Heeft een natuurlijke vorm van perfectionisme, die ervoor zorgt dat zij goede resultaten voor haar klant bereikt. Verder is ze prettig om mee samen te werken en schuwt ze humor en echt contact niet. Kortom: inhuren, ze neemt je veel werk uit handen, zodat je zelf dat kunt doen waar je goed in bent.