VAMARIJKE

De assistent die zorgt dat jij het werk kunt doen wat je het liefste doet.

Ik ben jouw assistent en regelneef op afstand

Als je bedrijf gaat groeien, kom je op een punt dat taken gaan botsen. Je doet waarschijnlijk alles zelf, en misschien wil je dat ook heel graag zo houden. Want stel dat er een rustige periode komt? Waarin je toch tijd hebt om alles zelf te doen? Dan wil je geen hoge vaste kosten door allerlei mensen in te huren.

Maar als het wél druk is, dan wordt het wel heel spannend. Je facturen gaan later de deur uit, klanten worden minder snel teruggebeld, je eigen marketing dreigt een beetje in het slop te raken…

Herken je dat?

Alleen al het gevoel dat er een soort strop om je nek komt te liggen? Dat je geen kant meer uit kunt?
Als je wilt voorkomen dat je steeds weer ’s avonds en in het weekend achter je pc duikt, kun je taken uitbesteden zonder vaste contracten, eigen medewerkers of het inhuren van grote bureaus.

Als collega-ondernemer kan ik jou ondersteunen met losse projecten of een variabel aantal uren per maand.

Sorry, ik doe niet alles

Met al mijn eigen ervaring als ondernemer weet ik inmiddels dat er ook klussen zijn waar jij niet blij van wordt, en ik ook niet. Die doe ik dus ook niet. Mijn bedrijf is niet ingericht als telefoonservice zodat jij ongestoord kunt werken. Ik wil namelijk óók lekker kunnen doorwerken.

Ben je eenmaal klant, dan ligt het soms wat anders.

Bijvoorbeeld als jij twee weken op vakantie gaat en eigenlijk alleen wilt weten of er écht belangrijke mails zijn. Of als ik jou heb geassisteerd bij jouw eerste workshop. Natuurlijk wil ik dan best de deelnemers even nabellen voor een testimonial, ik ben immers al een verlengstuk van jouw bedrijf.

Ik ben ook niet zo van de regeltjes. Wel van de goede afspraken. En die maak ik het liefst gewoon individueel, voor elke klant opnieuw.

Met mij heb jij:

  • Meer focus op je werk
  • Meer rust en ontspanning
  • Meer tijd voor toptaken
  • Betere efficiency
  • Meer kansen om te groeien

Het mooie is:

Uitbesteden geeft jou de ruimte en energie voor je klanten. Om tevreden klanten te houden, die via-via zorgen voor nieuwe opdrachten en meer omzet. Ik weet dat het zo werkt, en dat weet jij ook. Maar het is zo’n lekker gevoel dat je niet aan mij vastzit. Dat je de dingen net zo goed zelf weer kunt doen als het toch wat rustiger wordt.

Tot die tijd help ik je.

Met de klussen waar jij niet aan toe komt. Bel me maar. Probeer het uit met een gratis uur. Of gun jezelf de luxe en gooi meteen een projectje bij mij over de schutting. Je zult er geen spijt van krijgen!

  • Jacoline Steegstra

    Jacoline Steegstra

    Om me echt te kunnen focussen op mijn eigen werk als mediator en coach, probeer ik steeds meer werk te delegeren. Ik vind dat best wel lastig omdat ik nogal een control freak ben. Maar aan Marijke kan ik heel veel dingen met een gerust hart toevertrouwen. Ze helpt me met technische vraagstukken van de website, het uitzoeken van informatie waar ik net aan toekom, met het opfrissen van mijn e-book en binnenkort het plaatsen van mijn blogs. Omdat ik vaak vergeet wat ik allemaal kan delegeren, heb ik nu met Marijke afgesproken dat we maandelijks even Skypen, zodat we samen kunnen inventariseren wat ze nog meer voor mij kan doen. Van harte aanbevolen.

  • Margo Ruiter

    Margo Ruiter

    Marijke is een betrokken Virtueel Assistent, zo betrokken dat je niet merkt dat ze virtueel werkt. Ze houdt alles goed in de gaten en trekt je aan je jasje, wanneer je iets dreigt te vergeten. Verder werkt ze zelfstandig en heeft de zaakjes in no-time voor elkaar. Het is prima werken met Marijke, ik raad haar iedereen aan, die een handje extra kan gebruiken, maar niet direct mensen wil aannemen.

  • Jeannette Rijks

    Jeannette Rijks

    Marijke doet wat ze zegt en dat is heel veel, voor een zeer redelijk tarief. Ze heeft me geholpen uit te zoeken welk boekhoudsysteem geschikter kan zijn voor mijn bedrijf en ze heeft daarnaast researchwerk gedaan. Super. snel, efficiënt en betaalbaar. Een aanrader.

  • Nicola Romme

    Nicola Romme

    Marijke neemt mij zorgen uit handen. Doordat ze o.a. mijn facturen maakt heb ik tijd voor marketing en kan ik verder groeien met mijn praktijk. Daar ben ik erg blij mee.

  • Ronald van Domburg

    Ronald van Domburg

    Ik heb Marijke ingeschakeld bij het overzetten van een oude mailinglist naar een nieuw systeem (AWeber). Dat was een klus waar ik erg veel frustratie en stress van kreeg en Marijke heeft dit uitstekend van mij overgenomen. Het is niet gemakkelijk voor een professional om een deel van het werk uit te besteden, maar ik kan het iedereen aanraden: Marijke denkt mee, komt zelf met voorstellen en ideeën en is zeer betrouwbaar. Bedankt Marijke!

  • Pieter van Dijk

    Pieter van Dijk

    “Even jatten (van die reclame): Marijke ontzorgt. Zodat ik me kan richten op de taken die voor mij het meest waardevol zijn. En dat is een heel fijn gevoel. Natuurlijk had ik als ZZP-er ook de bezwaren in mijn hoofd: ik kan het zelf wel (nog wel), ik heb er (nog) geen geld voor… Maar dat is gewoon niet waar! Als ik de tijd die ik bespaar inzet, in de ontwikkeling van mijn bedrijf, netwerken en acquisitie, dan is de investering er zo uit. En Marijke van der Pluijm is daarbij een zeer prettige Virtueel Assistent. Ze is snel, nauwkeurig, en zeer pro-actief. Aanbevolen!”

  • Ronald de Goede

    Ronald de Goede

    Marijke levert goede kwaliteit. Je weet daarnaast wat je aan haar hebt: is helder en vriendelijk in haar communicatie, secuur en snel qua respons. Ze kijkt ook verder dan wat ‘kan’. Kortom: als ZZP’ers geef het me een gerust gevoel dat ze er ‘is’! Dank Marijke!

  • Oscar Bulthuis

    Oscar Bulthuis

    Marijke helpt mij nu alweer bijna een jaar als Virtueel assistent. Ze is pro-actief, doortastend, snel en zeer prettig in de communicatie. Ben je ondernemer of ZZP-er en kom je af en toe handen te kort voor bijvoorbeeld het up-to-date houden van je website of het verzenden van je blog via mailchimp? Tob dan niet langer en vraag of Marijke je kan helpen!

  • Janny van der Laan

    Janny van der Laan

    Marijke heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof de back office op zich genomen. Terwijl ik met verlof was heeft zij er voor gezorgd dat mijn bedrijf kon doordraaien en ik volledig kon genieten van mijn verlof.
    Marijke zet zich voor meer dan 100% in. Ze volgt niet alleen de opdracht op maar neemt indien nodig ook de extra stappen waar nodig. Ze is serieus en heeft echt hart voor de zaak. Ze is correct, eerlijk en communiceert op een hele nette manier.

  • Ernst Reichrath

    Ernst Reichrath

    Marijke levert goed werk en is zeer op diensttverlening gericht. Heeft een natuurlijke vorm van perfectionisme, die ervoor zorgt dat zij goede resultaten voor haar klant bereikt. Verder is ze prettig om mee samen te werken en schuwt ze humor en echt contact niet. Kortom: inhuren, ze neemt je veel werk uit handen, zodat je zelf dat kunt doen waar je goed in bent.